Utilitar de trimitere automata prin email a raportarilor angajatorilor (DBF-2-EMAIL)

Această aplicaţie utilitară poate fi utilizată de angajatorii care utilizează alte aplicaţii pentru generarea fişierelor de raportare către CNAS în fomat DBF, conform cu normele în vigoare, pentru a uşura procesul de adopţie a raportării electronice automate prin email, eliminând posibilele erori de interpretare a “Specificaţiilor de interfaţare cu SIUI”.

Folosiţi acest utilitar pentru a trimite online raportările angajatorilor. Trebuie să aveţi deja fişierele de raportare în format DBF, conform normelor în vigoare. Utilitarul nu generează aceste fişiere, ci împachetează fişiere exitente într-o arhivă criptată pe care o semnează electronic şi o trimite automat prin email către SIUI. Pentru a putea folosi aplicaţia trebuie să obţineţi seria de licenţă/activare de la Casa Judeţeană de Asigurări către care doriţi să trimiteţi raportarea.

Funcţionalităţi de bază:

  • Configurare date de identificare angajator (firmă sau instituţie publică)
  • Preluare fişiere de raportare de pe suport fizic de stocare
  • Arhivare, criptare şi semnare electornică fişiere de raportare (conform algoritmilor de arhivare/criptare ai SIUI)
  • Creare şi trimtere automată mesaj e-mail (conform specificaţiei de interfaţare cu SIUI)
  • Configurare setări de acces către server SMTP pentru trimiterea automată a mesajelor
  • Mod de lucru offline (salvare locală a fişierelor criptate pentru trimiterea de pe alt calculator)

Pentru instalare trebuie sa descărcaţi şi să rulaţi kitul de instalare publicat la adresa de mai jos:

Manualul de instalare şi manualul de utilizare pot fi descărcate din secţiunea de manuale, la adresa de mai jos:

Versiune actualizata (update)

Pentru instalarea unei versiuni actualizate trebuie sa descărcaţi fişierul folosind link-ul de mai sus. Nu trebuie să dezinstalaţi aplicaţia pe care o aveţi instalată. Update-ul se instalează prin suprascriere, păstrând însă datele pe care le-aţi introdus în baza de date.