Pentru rezolvarea problemelor referitoare la SIUI, SIPE şi CEAS care necesită asistenţă tehnică, vă rugăm să contactaţi serviciul HelpDesk astfel:
- prin e-mail, pentru probleme legate de SIUI/SIPE, în funcţie de regiunea de apartenenţă:
- Regiunea NV (Judeţele BH, SM, MM, CJ, TM, AR, SJ, BN) - la adresa suport.pias.nv@casan.ro
- Regiunea NE (Judeţele BT, SV, IS, NT, VS, VN, BC) - la adresa suport.pias.ne@casan.ro
- Centru (Judeţele HR, CV, BV, SB, PH, DB, MS, AB, HD) - la adresa suport.pias.centru@casan.ro
- Regiunea SE (Judeţele BR, GL, CT, TL, BZ, GR, CL, IL) - la adresa suport.pias.se@casan.ro
- Regiunea SV (Judeţele DJ, OT, AG, VL, TR, MH, GJ, CS) - la adresa suport.pias.sv@casan.ro
- CAS M. București - la adresa suport@casmb.ro
- CAS Jud. Ilfov - la adresa suport@casailfov.ro
- CAS AOPSNAJ - la adresa helpdesk@aopsnaj.ro
- prin e-mail, pentru probleme legate de DES (Dosarul Electronic de Sănătate), la adresa suport.des@casan.ro
Subiectul e-mail-ului trebuie să înceapă cu "CAS-jud..."
Continutul e-mail-ului trebuie să conţină informaţii, după caz, cum ar fi: categorie furnizor, CUI, descrierea pe scurt a problemei, captură de ecran cu eroarea, etc.
Pentru informaţii referitoare la versiunile actualizate ale aplicaţiilor de raportare (care includ modificările legislative survenite în urma noului Contract Cadru şi a normelor de aplicare ale acestuia şi alte modificări ulterioare), precum şi a formularelor de raportare aferente, vă rugăm să consultaţi secţiunea Versiuni actualizate.